«Կարդում ենք Ռոդարի»․ նախագիծ

rodari_1Տևողությունը՝ ապրիլ ամիս

Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոց, 7-4 դասարան

Նպատակը՝ 

Ընթերցել, մեկնաբանել, տարածել Ռոդարիի  գործերը։

Բացահայտել հեղինակի ստեղծագործական աշխարհի յուրահատկությունները։

Ընթերցարան՝

Կենսագրություն

Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում՝  Մաս առաջին: Մաս երկրորդ:

Ռոդարիի պատմվածքները

Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն

Լինել և ունենալ

Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները

Չիպոլինոյի արկածները

«Հեքիաթներ հեռախոսով» ժողովածուն։

. Սովորողը կարող է  նաև ընտրել Ռոդարիի  այլ գործեր, ընթերցել, մեկնաբանել և ներկայացնել ընկերներին։

Առաջադրանք՝

1.Վերլուծե՛լ, հիմնավորված շարադրե՛լ ընթերցած գործի գաղափարը, ընդգծե՛լ հեղինակի ասելիքը, ցույց տալ գործի  դաստիարակչական և ճանաչողական բնույթը։

2.  Խմբով կամ անհատապես պատրաստե՛լ աուդիոընթերցում կամ տեսահոլովակների շարք։

Ակնկալվող արդյունքներ՝

 

Կստեղծվեն հեղինակին ու իր գործերը ներկայացնող պատումներ, ռադիոնյութեր, ուսումնական ֆիլմեր։

Կկատարվեն ընթացիկ լուսաբանումներ բլոգներում, ենթակայքում։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s