Մայրենիի ստուգատես /նախագիծ/

20190405_105348Նախագծի մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոցի 4-1 և 4-2 դասարանների սովորողներ

Ժամկետներ՝ մայիսի  27 -հունիսի 7

Նախագծի նպատակը՝ Իրականացնել մայրենիի ստուգատես՝ սովորեցնելով-փոխանցելով-զարգացնելով մի շարք կարողություններ և հմտություններ, ստուգմանն ուղղված գիտելիքներ՝

  • գրագիտություն
  • տեքստը ճիշտ  կետադրելու կարողություն
  • բառարաններից օգտվելու կարողություններ, հմտություններ
  • word փաստաթուղթը PDF դարձնելու կարողություններ և հմտություններ
  • տեսանյութեր, ռադիոնյութեր պատրաստելու, մոնտաժային աշխատանքներ իրականացնելու, այդ ամենը բլոգում տեղադրելու կարողություններ, հմտություններ
  • ուշադրության զարգացում ինքնաստուգումների միջոցով:

Նախագծի ընթացքը՝

Ստուգատեսն ուղղված կլինի սովորողի հետևյալ կարողությունների և հմտությունների ներկայացմանը.

բանավոր խոսքի արտահայտման անհրաժեշտ հմտություններ

  • գրավոր խոսքի արտահայտման անհրաժեշտ հմտություններ
  • ՏՀՏ միջոցների և համացանցի գործածման հմտություններ
  • բլոգավարական հմտություններ

1.գրավոր խոսք

Բովանդակությունը.

  • ընթերցած նյութի ընկալման ստուգում
  • քերականական աշխատանքներ
  • ազատ շարադրանք՝ տրված վերնագրով

 

Աշխատանքը կատարվում է word ձևաչափով, որի մեջ նշվում են.

  • անուն-ազգանուն,
  • դասարան
  • բլոգի հասցե (հղում),
  • էլ. հասցե

 

Սովորողը աշխատանքը կատարելուց հետո word փաստաթուղթը դարձնում է pdf , տեղադրում է իր բլոգում և ուղարկում է տրված հասցեով:

 

  1. բանավոր խոսք, բլոգավարության ներկայացում
    Սա ընտանեկան նախագիծ է, որը սովորողը կատարում է տանը: Ներկայացնում է իր բլոգը, պատմում իր բլոգավարության մասին, ներկայացնում լավագույն նախագծերը և այլն: Իր երեխայի բլոգային աշխատանքի մասին պատմում է նաև ծնողը:

 

օրվա լուսաբանում՝
պատում
տեսապատում
ձայնագրություն
հարցազրույց

Անհրաժեշտ գործիք՝  համակարգիչ, բջջային հեռախոս, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ

Գործունեություն ըստ օրերի`

Մայիսի 27

09:00-09:30` Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք

09:35-09:55` Միջավայրի խնամք

10:00-10:45`ընդմիջում

10:50-11:50`Դեպի Թեղենիս ճամփորդության նախապատրաստական փուլ. աշխատանք բլոգներում

12:00-13:15`Մայրենիի ստուգատեսի նախապատրաստական փուլ.

13:15- 13:50` Ճամբարային օրվա լուսաբանում

Մայիսի 29

09:00-09:30` Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք

09:00-11:00` Մարմնակրթության ստուգատես Մայր դպրոցում

11:00- 12:00՝ Համբարձման ծես. նախապատրաստում

12:00-12:30՝ ընդմիջում

12:30-13:30՝  Մայրենիի ստուգատեսի նախապատրաստական փուլ.

  • տեսանյութեր, ռադիոնյութեր պատրաստելու, մոնտաժային աշխատանքներ իրականացնելու, այդ ամենը բլոգում տեղադրելու կարողություններ, հմտություններ

Ճամբարային օրվա լուսաբանում

Մայիսի 30

09:00-09:30`Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք

09:20-10:00` Դեպի Թեղենիս ճամփորդության նախապատրաստական փուլ. աշխատանք բլոգներում

10:10-11:00`Մայրենիից գիտելիքների ստուգման խորհրդատվություն

11:00-11:30՝  ընդմիջում

11:30- 12:30`  Լողափնյա ընթերցանություն

12:30-13:30՝ Ինքնաստուգում

Հունիսի 31

09:00-09:30` `Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք

09:35-10:35` «Իմ հունիսի մեկը»․ «Ավետիս» ռադիոյի հունիսմեկյան  ռադիոթողարկման աշխատանքներ

11:00-12:00` «Հակաբացիլ Կոմիտաս» լողափին

12:00- 12:30՝ ընդմիջում

12:30- 13:15՝ Մայրենիի ստուգումից առաջ…Գրում են չորրորդցիները:

13:20- 14:00- Մայրենիի ստուգման նախապատրաստական աշխատանքներ՝ դասասենյակի մաքրություն,  համակարգիչների լիցքավորում

Հունիսի 3

Մայրենիի գիտելիքների ստուգում

 

Հունիսի 4

09:00-09:30` Հարսանեկան ընդհանուր պարապմունք

09:30-11:00`Իսկական հարսանիք․ հարսանիքի խորհուրդը, ավանդույթներ, սովորույթներ․ «Ավետիս» ռադիոյի եթերում

10:30-10:45՝ Սովորողը ներկայացնում է իր բլոգը, պատմում իր բլոգավարության մասին, ներկայացնում լավագույն նախագծերը։

11:00-11:45` Ճամբարային ընթերցանություն

11:45- 12:00`Համբարձման ծես. նախապատրաստում

12:00- 12:20՝ ընդմիջում

12:20-13:00՝  Ճամբարային օրվա լուսաբանում

13:00-14:00՝ Ճամբարային ընթերցանություն

Հունիսի 5

09:00-09:30`Հարսանեկան ընդհանուր պարապմունք

09:30-10:20`Շարունակում ենք մայրենիի ստուգատեսը

10:30-10:11` Ինքնաստուգում

11:00- 12:00՝ Լող, լողափային խաղեր

12:00-12:30` ընդմիջում

13:00-14:00՝ Ճամբարային ընթերցանություն

Հունիսի 6 

09:00-09:30` Հարսանեկան ընդհանուր պարապմունք

09:30-11:00`Իսկական հարսանիք

Հունիսի 7

«Փեսացուի շնորհօրհնեք» ` Արևելյան դպրոցում

«Հարսնառ» ՝ կրթահամալիրի Հյուսիսային դպրոցից

Մայրենիի ստուգատեսի ամփոփում-լուսաբանում բլոգներում, ենթակայքում։

Ամփոփում՝

Մայրենիի ստուգատեսային ճամբար՝

4-1 դասարան

1.Միքայել Իսախանյան

2.Դավիթ Նիկողոսյան

3.Էլինա Թոփալյան

4.Մարիա Բաբաջանյան

5.Տիգրան Բազիկյան

6.Վահան Սարգսյան

7.Արսեն Պալյան

8.Դավիթ Աղայան

9.Հովհաննես Ղազարյան

10.Վարդան Նավասարդյան

11.Ռուբեն Մաթևոսյան

12.Վահագն Թալանչյան

13.Նարե Խաչատրյան

14.Սամվել Հարությունյան

15.Արամ Միրզոյան

16.Աննա Դալլաքյան

17.Մարիա Ոսկանյան

18.Տիգրան Մկրտումյան

19.Մանե Հակոբյան

20.Ալեքս Գանջալյան

21.Արթուր Գասպարյան

22.Ավետ Չամսարյան

23.Ռաֆայել Ավագյան

4-2 դասարան

  1. Ղազարյան Հրանդ
  2. Մաղաքյան Արամ 
  3. Գրիգորյան Մարիանա
  4. Սանոյան Գոհար  
  5. Գյուլումյան Ռազմիկ
  6. Սարգսյան Սարգիս
  7.  Յարալյան Արման 
  8. Յարալյան Ռուբեն
  9. Մխեյան Արման 
  10. Թովմասյան Մոնիկա
  11. Հովսեփյան Քաջիկ 
  12. Տումանեան Վարագ 
  13. Հովհաննիսյան Դավիթ
  14. Գևորգորյան Ալիկա 
  15. Թադևոսյան Դանիել
  16. Հովհաննիսյան Վահան 
  17. Գրիգորյան Աննա
  18. Սաֆարյան Ռոբերտ 
  19. Այվազյան Ալեքսանդրա
  20. Գրիգորյան Լանա
  21. Մոզյան Ջեյսոն
  22. Միրզոյան Վռամ
  23. Խաչիկյան Էդուարդա
  24.  Համբարձումյան Մկրտիչ
  25.  Միրաքյան Դավիթ
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s