Կարդում ենք Համո Սահյան

«Սահյանական օրեր» նախագծի շրջանակում սահյանական ընթերցումներով ներկայանում են 6-րդ և 8-րդ դասարանների սովորողները:

Դավիթ Բլեյան

Յանա Բաղդասարյան

Մանե Մաչկալյան

Դավիթ Մովսիսյան

Եվա Հայրապետյան

Աստղիկ Մեղրունի

Մարի Հարությունյան

Էրիկ Աբգարյան

Նանե Պլուզյան

Ալլա Շարոյանց

Հոկտեմբերի 16-22

1.Գոյականը որպես խոսքի մաս․ կարդա՛, կատարի՛ր առաջադրանքները:

2.Ընտրի՛ր տրված վերնագրերից մեկը և գրի՛ր ստեղծագործական աշխատանք:

 Երանի՜ նրան, ով պատրանք ունի

Երանի՜ նրան, ով երազ ունի

Պանդխտությունը չարիք է

Իմ զենքն իմ…

Այլ. քո ընտրությամբ:

Հոկտեմբերի 9-15

1.Խոսքի պատկերավորման միջոցներ.կարդա’, ծանոթացի’ր, որպեսզի աշխատանքը կատարելիս չդժվարանաս։

2. Հ. Սահյանի բանաստեղծություններից դուրս գրի’ր փոխաբերության, անձնավորման մի քանի օրինակ։

3.Հ. Սահյանի բանաստեղծություններից ընտրի՛ր քեզ ամենից շատ դուր եկած մեկ կամ մի քանի բանաստեղծություն, պատրաստի՛ր տեսանյութ կամ ձայնագրություն: Աշխատանքը հրապարակի’ր բլոգումդ:

5.Ովքեր ,, Ուսումնական ամառ,, նախագծի շրջանակում տեսանյութի միջոցով չեն ամփոփել եւ բլոգում տեղադրել ամռան ընթացքում կարդացած գրքերի, դիտած ուսուցողական ֆիլմերի, իրականացրած ճամփորդությունների մասին, ապա հարկավոր է այս շաբաթ լրացնել։

4.Կատարի՛ր մայրենիի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբը:

Հոկտեմբերի 2-8

Կարդա՛ Վիլյամ Սարոյանի  «Գողացած հեծանիվը» գործը, գրի՛ր ասելիքը:

Առաջադրանքներ՝

Պատմվածքից առանձնացրո՛ւ այն հատվածը, որտեղ ներկայացվում է հեծանիվը վերցնելու պատճառը. արդարացվա՞ծ արարք է, ինչու՞:

Պատմվածքից առանձնացրո՛ւ այն հատվածը, որտեղ նշվում է հեծանիվը լիովին իրենը համարելու պատճառը. վերլուծի՛ր այդ հանգամանքը:

Տարբերություն կա՞ Այքի կատարած գողության և իրենից արված գողության միջև (երկու պատասխանի դեպքում էլ ասածդ հիմնավորի՛ր): Իրավունք ունե՞ր զայրանալու:

Սեպտեմբերի 25-հոկտեմբերի 1

1.Կարդա՛ Ռաբին Դրանաթ Թագորի ,,Կուզեի լինել,, եւ ,,Վիլյամ Սարոյանը հիշում է․․,, նյութերը։

Կատարի’ր տեքստերին հաջորդող առաջադրանքները։

2.Գործնական աշխատանքի փաթեթից կատարի՛ր 2-5-րդ առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 18-24

Կարդա՛ Էդմոնդո դե Ամիչիսի «Սիրտը» գրքից  առանձնացված հատվածները, կատարի՛ր 1-5-րդ առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 1-15

1. Սիրելի՛ սովորող, ամփոփի՛ր  <<Ուսումնական ամառ 2023>> նախագծային աշխատանքները։

2. Կարդա՛ «Առաջին դպրոցները» նյութը և կատարի՛ր առաջադրանքները:

Оставьте комментарий