«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, 2019թ.
Չորրորդ դասարանցիների տարեվերջյան ստուգատեսը մայրենիից
Նախագիծ
Իրավական հիմքերը
Հանրակրթության պետական չափորոշչով՝ տարրական կրթության ծրագրի «Հայոց լեզու» ուսումնական բնագավառի նպատակաուղղվածությունը.
մայրենի լեզվով` բանավոր և գրավոր խոսքի միջոցով սեփական մտքերը, հույզերն արտահայտելու, մարդկանց հետ հաղորդակցվելու, շրջապատող աշխարհը և մարդկանց հասկանալու, բնության, հասարակության և մարդու մասին գիտելիքներ ստանալու, հայերենով ստեղծված գրական-գեղարվեստական ստեղծագործություններին հաղորդակից դառնալու, սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելու և զարգացնելու նախնական գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ձևավորմանը:
Կրթահամալիրում գործող մայրենի լեզվի ծրագրով որոշված խնդիրները.
- գրավոր ու բանավոր ճիշտ խոսքի և հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակում.
- սովորողի խոսքային ինքնարտահայտման պահանջմունքի պահպանում ու զորացում. մեդիահմտությունների անընդհատ զարգացման միջոցով խոսքի, ստեղծագործական մտահղացումների հրապարակայնացում, հանրայնացում (բլոգի, կայքի, սոցցանցի և վիրտուալ այլ միջոցներով).
- վերլուծական ու նկարագրական հմտությունների, ստեղծագործական, քննադատական մտածողության զարգացում.
- լեզվաբանական գիտելիքների յուրացման և լեզվական նյութի միջոցով՝ սովորողների ընդհանուր կրթական հայացքների շրջանակի ընդարձակում.
- hամացանցային տեղեկատվական դաշտում կողմնորոշվելու կարողություն, բառարաններից և տեղեկատու աղբյուրներից օգտվելու հմտության զարգացում։
Բովանդակությունը
Ստուգատեսն ուղղված կլինի սովորողի հետևյալ կարողությունների և հմտությունների ներկայացմանը.
- բանավոր խոսքի արտահայտման անհրաժեշտ հմտություններ
- գրավոր խոսքի արտահայտման անհրաժեշտ հմտություններ
- ՏՀՏ միջոցների և համացանցի գործածման հմտություններ
- բլոգավարական հմտություններ
- գրավոր խոսք
Բովանդակությունը.
- ընթերցած նյութի ընկալման ստուգում
- քերականական աշխատանքներ
- ազատ շարադրանք՝ տրված վերնագրով
Աշխատանքը կատարվում է word ձևաչափով, որի մեջ նշվում են.
- անուն-ազգանուն,
- դասարան
- բլոգի հասցե (հղում),
- էլ. հասցե
Սովորողը աշխատանքը կատարելուց հետո word փաստաթուղթը դարձնում է pdf , տեղադրում է իր բլոգում և ուղարկում է տրված հասցեով:
- բանավոր խոսք, բլոգավարության ներկայացում
Սա ընտանեկան նախագիծ է, որը սովորողը կատարում է տանը: Ներկայացնում է իր բլոգը, պատմում իր բլոգավարության մասին, ներկայացնում լավագույն նախագծերը և այլն: Իր երեխայի բլոգային աշխատանքի մասին պատմում է նաև ծնողը:
- օրվա լուսաբանում՝
պատում
տեսապատում
ձայնագրություն
հարցազրույց
Կազմակերպումը
Գրավոր աշխատանք՝ հունիսի 3
Ստուգատեսն ընթանում է ճամբարային աշխատակարգով՝ իր մեջ ներառելով վերը նշված գործունեությունները:
Սովորողը ստուգատեսին գալիս է իր համակարգչով, տեսանկարելու, ֆոտոնկարելու, ձայնագրելու համար նախատեսված գործիքներով:
Սովորողն իր բլոգում բացում է մայրենիի ստուգատեսի էջ, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:
Ամփոփում՝
Մայրենիի ստուգատեսային ճամբար՝
4-1 դասարան
4-2 դասարան
- Ղազարյան Հրանդ
- Մաղաքյան Արամ
- Գրիգորյան Մարիանա
- Սանոյան Գոհար
- Գյուլումյան Ռազմիկ
- Սարգսյան Սարգիս
- Յարալյան Արման
- Յարալյան Ռուբեն
- Մխեյան Արման
- Թովմասյան Մոնիկա
- Հովսեփյան Քաջիկ
- Տումանեան Վարագ
- Հովհաննիսյան Դավիթ
- Գևորգորյան Ալիկա
- Թադևոսյան Դանիել
- Հովհաննիսյան Վահան
- Գրիգորյան Աննա
- Սաֆարյան Ռոբերտ
- Այվազյան Ալեքսանդրա
- Գրիգորյան Լանա
- Մոզյան Ջեյսոն
- Միրզոյան Վռամ
- Խաչիկյան Էդուարդա
- Համբարձումյան Մկրտիչ
- Միրաքյան Դավիթ